Reklamacje

Reklamacje przyjmowane są poprzez FORMULARZ REKLAMACYJNY >KLIK<

ZGŁOŚ SWÓJ PROBLEM:

1. Zamówienie nie dotarło

Zanim zgłosisz problem sprawdź:

- czy minął termin realizacji zamówienia (znajdziesz go przy każdym produkcie w sklepie; standardowo wynosi 1-3 dni robocze dla produktów uniwersalnych oraz do 7 dni roboczych dla produktów personalizowanych),

- gdzie aktualnie znajduje się paczka, jeżeli została już przez nas wysłana (znajdziesz w linku do śledzenia paczki, jaki wysyłamy na maila).

2. Brak towaru w paczce

Raz jeszcze dokładnie sprawdź paczkę: przejrzyj wypełnienie, dno oraz boki kartonu. W przypadku braku produktu opisz:

- jakiego towaru brakuje,

- jak zapakowana była paczka,

- dołącz zdjęcia wszystkich otrzymanych produktów, zdjęcia paczki oraz wypełnienia.

Uwaga: toppery pakujemy w specjalne kartonowe przekładki, a personalizowane naklejki znajdziesz w teczce/kopercie.

3. Towar niezgodny z zamówieniem

Dokładnie opisz niezgodność oraz dołącz zdjęcia błędnie otrzymanego produktu.

4. Wada produktu

Dokładnie opisz wadę produktu oraz dołącz zdjęcia, które dokładnie będą ją oddawać.

5. Uszkodzenie w transporcie

Pamiętaj: SPRAWDŹ PACZKĘ PRZY KURIERZE

W przypadku uszkodzenia towaru w transporcie spisz z kurierem protokół szkody, a następnie prześlij go do nas podając dokładnie, jakie produkty uległy zniszczeniu. W przypadku otrzymania uszkodzonego produktu prześlij wyraźne zdjęcia ukazujących uszkodzenie produktu oraz zdjęć paczki z zewnątrz i wewnątrz (tak, aby widoczne było w jaki sposób produkt został zabezpieczony do wysyłki). Po otrzymaniu protokołu prześlemy do Ciebie nowy produkt.

Na zgłoszenie uszkodzenia w transporcie oraz braku towaru w paczce masz 72h po otrzymaniu paczki, aby reklamacja mogła być rozpatrywana.

6. Zła personalizacja

Prześlij zdjęcia otrzymanego produktu, które ukazują błędną personalizację

W produktach personalizowanych prosimy o wpisanie imion/dedykacji w takiej formie, jaka ma być nadrukowana i widnieje na wizualizacji w naszym sklepie. W przypadku nieodmienionych imion lub odmienionych niepoprawnie zastrzegamy sobie prawo do samodzielnej odmiany imienia tak, by tekst brzmiał zgodnie z zasadami języka polskiego. Robimy to tylko i wyłącznie dla dobra klienta, gdyż dbamy o jak najwyższą jakość naszych produktów. Prawidłowa odmiana dedykacji przez nasz zespół graficzny nie podlega reklamacji.

7. Brak zwrotu wpłaty

Na zwrot środków mamy ustawowo 14 dni. Zanim zgłosisz problem sprawdź, czy ten termin już minął.

8. Brak dowodu zakupu/faktury

Dowód zakupu został wysłany na maila, którego podałeś przy swoim zamówieniu. Sprawdź folder SPAM.

___________________________________________________________________________________

Nie zgłaszaj problemu telefonicznie czy na portalach społecznościowych. Przyjmujemy reklamacje jedynie poprzez formularz. Po złożeniu reklamacji oczekuj kontaktu z naszej strony. Nie denerwuj się - może to potrwać do kilku dni.